2009. szeptember 18., péntek

depi

22. hét
70,5 kg / 97 cm

Elviselhetetlen vagyok, kedvetlen és hisztis, tele nyűggel és nyafogással. Ezért nem is írtam, mert a monitor duplán sugározná a negatívumomat.
Lekonyuló kedvemet bébiruha vásárlással próbálom felíveltetni... kevés sikerrel (mármint a bébi ruhák gyűlnek, jókedv nem).
Jó hír viszont, hogy kedvenc blogerinám tegnap este kipottyantotta a kislányt. Lassan fel is merem hívni és kikérdezem, addig elégedjetek meg annyival, hogy 3800 g és 56 cm.
Egyetlen vigaszom a nagy nihilben, hogy még csak 5-6 kiló plussznál tartok... ezzel vigasztalódtam tegnap este is, majd egy csokis pudingot bekanalaztam... de jobban lettem tőle :)
ígérem összeszedem magamat és érdekesebb és értelmesebb posztokkal jelentkezek újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése