2009. szeptember 2., szerda

vérnarancs pisi

19. hét
69,7 kg

Tegnap este frászt kaptam. Sikerült ugyanis vérnarancs színű pisit produkálnom. Végigfutott az agyamon, hogy milyen bajaim lehetnek: kilyukadt a hugyhólyagom, ami szerintem totál reális, mert az utóbbi hetekben alig tudom kipréselni a sok folyadékot rajta. Az is lehet, hogy elkaptam valami szörnyű hugyúti fertőzést ami nem jár fájdalommal, de az is lehet, hogy simán csak vérzek. Ez utóbbit eléggé cáfolni látszott a fehér bugyim és fehér WC papír is. Fájdalmam vagy egyéb tünetem nem volt, így értelmetlennek tűnt ez a véres jelenet. Kénytelen voltam tehát kizárni a durva fertőzéseket is. Maradt a google és az öndiagnózis. Szerencsére az internet józanabbul gondolkodik és a sok orvos válaszol rovatban már mások feltették a kérdést. A válasz gyorsan jött és megnyugtató volt: a narancssárga vizelet nem utal betegségre. Valamilyen piros étel festi meg a pisit. Uh, de nagyot sóhajtottam, de mi az ami megfesti? Nem kapcsoltam túl gyorsan, pedig délelőtt egy egész nagy üveg céklás zöldséglevet döntöttem be tízórai gyanánt. Tehát meg volt a kis ludas, így nyugodtan mehettem aludni. De azért még ma délután is vicces szinben pompázott a wc kagyló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése