2009. szeptember 9., szerda

szindróma

20. hét

Hosszú idő után végre találkozhattam PB-vel.. De fura volt, mert nem nagyon láttam értelmét a megjelenésnek, hiszen a napokban voltam komoly nagy UH-n, tudom hogy a gyerek jól van, én szintén, akkor minek kell ez a kör?
Kis csúszással bejutottam és hamar vicces volt a helyzet, mert PB is érezte, hogy velem semmi gond, tök fölösleges ez itt most. De aztán gyorsan kreáltunk. Kiderült hogy nincs is még kiirt időpontom, így ezt is megbeszéltük, meg hogy nem tervez arra az időre szabit. Ennek legfőbb oka, hogy felesége akkor nagy pocakos lesz. Ezen eléggé megrökönyödtem, mert úgy tudtam nemrég szült. Aztán lenyomoztam, hogy egy év különbséggel születik majd a második. Nem tudom eldönteni, hogy ez jó vagy rossz referencia egy szülész-nőgyógyásznak.
Amíg ezt latolgattam előkerült a háziorvos által már firtatott leiden szindróma. Amióta testvérkémről kiderült hogy véralvadásgátlóval kell döfködje magát, azóta minden női családtagot ezzel stresszelnek, így hát én is veszélybe kerültem. Eddig ellenálltam, de ebben a pillanatban nem volt esélyem elbagatelizálni a dolgot. Rögtön beutalóval távozhattam. PB szerint egy időzített bombával állunk szemben ha pozitív lesz az eredmény. Szerencsére erre 4 hetet kell várni, ami annyiban jól esik, hogy addig sem tudok a lehetséges bajomról és nem fontolgatom a betegség vele járó kellemetlenségeit, mint hogy napi egy tűszúrás, no EDA és császár esetén még spinálisról sem lehet szó, nyomják rögtön a maszkot aztán szevasz. Szóval most drukkolok, hogy én biztosan nem örököltem azt a gént ami ezt a leiden szindrómát hordozza. Végülis én vagyok az aki legkevésbé hasonlít a család női tagjaira.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése