2010. május 8., szombat

csodagyerek

Már nem számolom a heteket, valahol a 3,5 hónapnál tartunk. Már nem mérem a kilókat., de a 6,5-t már biztos elhagytuk. Más fontos dolgok vették át helyüket. A gyermek fejlődése látványos fordulatot vett: felfedezte a kezét, azt hosszasan illegeti-billegeti és nézegeti. A szájbatömés is megmaradt, de már nem a teljes öklét próbálja beletuszakolni, hanem 2-3 ujját, amit aztán teljes erőből szív, cuppogva, nyálazva szopogat.
Megállapítottam, hogy minden bizonnyal egy balkezes babával van dolgunk, mert mindig a bal keze kerül a szájába. Amikor pedig hason fekszik, mindig elmászik. Ahogy jár keze-lába, elég jó kis távokat halad, vagy ha nem előrefelé, akkor óramutató járásának megfelelően a hasán pörög. De nem ez a sláger bemutató. Az elmúlt hét újdonsága, hogy V. meg tud fordulni. Egyik nap a járókában elkezdett hátról hasra fordulni. Élőszőr persze nem akartam elhinni, azt gondoltam hasra tettem csak hülye vagyok és nem emlékszem, de aztán figyeltem, és bizony szemtanúja lehettem a következő megfordulásnak is. Azóta tehát veszélyes kisbaba lett, nem lehet sehol sem otthagyni felügyelet és barikád nélkül, mert lefordul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése