2009. május 21., csütörtök

búcsú party

Szerencsésen kibírtam a new york-i forgatagot, a kötelező esti bulizásokat és a napi 10 km talpalásokat. Már csak a repülőutat kell kibírni, illetve előtte azt a majd egész napot, amit a taxi érkezéséig, ám már a szállás elhagyása között telik. Sebaj, ez is meg lesz, bár már tegnap este haza tudtam volna indulni. Nem különösebben vágytam a búcsú bulira, utálatos szagokkal jár.
Nem tudom miért van, hogy mindig mindenhol a szagoktól félek, de természetesen itt is ez kísért. Terhesen meg feltűnően fokozódik. Habár meg kell hagyni, hogy sokszor fura és rémes szagok terjengenek az utcán, de összességében nem durva a szaghelyzet, semmivel sem rosszabb mint a budapesti belvárosban terjengő penetráns kakaszag. A szórakozóhelyek is teljesen jól elviselhetőek. Itt ugyanis sehol senki nem dohányzik, max rossz alkohol és izzadtság szag terjeng, ami viszont gyomorforgatóbb mint ha a büdi cigifüstöt nyelném. De legalább egészségesebb, és most ez a fontos. Mondjuk a tegnap este 10-kor lenyomott klasszik hamburger kevéssé járult az egészséges életmódhoz, de hát azt is meg kellett kóstolni.
És habár nem túl nagy színészi tehetséggel, mégis talán kellő sikerrel el tudtam játszani tegnap egy jaj de jót bulizunk hangulatot. Persze legszivesebben az ágyamban aludtam volna és nem az underground new york-i koromsötét szórakozóhelyen bambultam volna, ahol még beszélgetni sem lehet az üvőltő és amúgy elviselhetetlen zenétől. Öreg vagyok én már ehhez és nagyon terhes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése