2009. június 23., kedd

éjjelek és nappalok

9. hét
65,8 kg / 88 cm

Ma éjjel, amikor a 4 éves ismét anyázni kezdett (na nem úgy), teljes nyugalommal vándoroltam át hozzá és vigasztaltam, hogy az ágyban elvesztett nono - ami a mindennapjaink nélkülözhetetlen kelléke - nem tűnt el, csak az ágy azon sarkában kucorok, ahol pont nem kereste. Szóval miután beigazgattam a nonót és betakargattam a gyermeket, teljes beletörődéssel nyugtáztam, hogy ismét olyan évek következnek, amikor nem lesz átaludt éjszakám. Ez egyenlőre nem a 4 évesen múlik, mert ő ritkán veszti el a nonóját éjjel, de valami miatt mégis fel kell kelljek az éjszaka valamely szakában. Így terhesen leginkább egy biztos pontra számíthatok: pisilni egyszer, de inkább kétszer biztosan kell, jóllehet minden lefekvés előtt gondosan elintézem ezen kötelességem. De ha esetleg kimaradna valami miatt ez a programpont, akkor egyéb tényező biztos felébreszt. Mostnában az égő gyomrom háborítja az éjszakát, később meg félek, a majd egyre terebélyesedő testem és amorf formám. fog akadályozni a zavartalan alvásban. Az éjszakai felkelésnek nálam egy nagy hátulütője van, hogy utána nehezen és csak sokára tudok ismét visszaaludni, van hogy egyáltalán nem. Ilyenkor ugyan kiválló gondolataim vannak mindig, hihetetlen elánnal tudnék nekikezdeni bizonyos dolgoknak, de persze az éj leple alatt csak gondolati síkon maradnak meg a tettvágyaim. Reggelre sajnos fáradtan, megviselten és álmosan nyugtázom, hogy lenne sok minden amit csinálhatnék, de legszívesebben aludnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése