2009. június 23., kedd

időzavar

10. hét

A minap regisztráltam egy kismamáknak szóló hírlevére, ahol majd mindig az aktuális hetemhez tartozó információt küldik. A regisztráció menete nagyon nem volt felhasználó barát, aminek köszönhetően a születéskalkulátorukat hatszor kellett kitöltsem. Ennek köszönhetően viszont megtudhattam, hogy két különböző időt is számolt nekem: egyszer 10, majd 9 hetesre minősített, jóllehet az általam megadott UM garantáltan ugyanaz volt, sőt, minden alkalommal január 23-át adta meg várható születési dátumnak. Elbizonytalanodtam. Van itt valaki, aki pontosan meg tudja mondani, hogy hogyan is kell számolni a terhességi heteket és a szülés várható időpontját?
Egy másik oldal szerint ugyanis január 21. a várható időpont és betöltött 10 hetes vagyok! Egy harmadik oldal viszont január 20.-t adja meg a baba érkezésére.
A pörgentyűs örök naptár megint mást számol: ott bőven a 11. hétben vagyok és a gyerek január 21-én fog megszületni.
Legutóbb PB csak 8 hetesnek találta a gumimacit, pedig akkor már a 9. hetet tapostam.. Ő legalább még nem nyilatkozott várható születési dátumról.
Hagyatkozva magamra és két független forrás eredményére én a betöltött 10. hét és a január 21.-vel számolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése