2009. június 4., csütörtök

emlékek

7. hét
65,2 kg / 86 cm

Előkerült az a kis füzetke, amiben 4 évvel ezelőtt vadul jegyzeteltem koraterhességi tüneteimet. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy akkor mindössze 60 kg voltam és 10 cm-el volt laposabb a hasam. Mondjuk ebből gyorsan ki is következtethetem, hogy az a plusz 5 kiló hol leledzik. Megállapítottam továbbá a régi feljegyzések újraolvasásakor, hogy akkor kevésbé voltam rosszul, ritkábban kellett orvoshoz menni és többet mozogtam. Még síelni is voltunk 9 hetesen és szobabicikliztem rendszeresen. Most csak tespedik, mondván a doki azt mondta ne ugráljak. Igaz, a hasam már akkor is rögvest nőni kezdett, akárcsak most. Így aztán, meg az emlékek további előhívására, a régi kismamaruháim is előkerültek. Háááááááááát, eléggé elszörnyedtem a sok régi gönc láttán. Gyorsan lefeleztem a kínálatot és délután leakasztottam egy nacit a boltban magamnak. A nem kismamás nadrágok ugyanis már nem jönnek rám. Juj, mi lesz itt.

2 megjegyzés:

  1. kiegyenlitodnek a centik, kilok, nem egyenesen aranyosan nodogelnek ;)
    most egy picit beindult, aztan majd akkor lassul, amikor nem varnad.

    VálaszTörlés