2009. június 11., csütörtök

új dimenziók

8. hét

Teljesen új dimenziók nyíltak a számomra. Rájöttem ma ugyanis, hogy főzni pikk-pakk is lehet és újra megéreztem, hogy főzni jó. Az elmúlt két-három évben nemigen töltöttem sok és értékes időt a konyhában, igyekeztem a minimál megoldásokat megtalálni, habár szeretek és tudok is főzni. Az elmúlt években valahogy mindig úgy alakult, hogy csak akkor álltam neki rendesen főzni, ha esemény volt. A mindennapokban nem került a tűzhely bekapcsolásra. Az elmúlt egy hétben azonban több kaját dobtam össze pillanatok alatt mint az elmúlt egy évben összesen. Persze az ok egyértelmű, könnyen és gyorsan megkívánok ételeket és egyszerűbb elkészíteni, mint utána járni.
A másik új élményem, a nyugalom. Olyan szokatlan nyugalom lett úrrá rajtam, hogy nemigen hoz ki a sodromból semmi. Több kellemetlen esemény és bosszantó, váratlan körülmény lepett már meg az utóbbi időben, de megdöbbentő nyugalommal és realitással kezeltem őket.
És végül, amint leginkább meglepődtem, hogy már most kezdem a fészekrakást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése