2010. január 5., kedd

gyakorlatozunk

37. hét

Elindult a próbaüzemmód, naphosszat (inkább éjhosszat) gyakorlatozik a testem. Hosszabb időre, rendszeres időközönként bekeményedik a hasam, ami konkrét fájdalommal nem jár, tehát görcsnek nem nevezném, de kellemetlenséggel és pánikhangulattal igen. Tegnap kezdődött és egészen hajnalig meg sem állt. Félálomban észleltem újra és újra a keményedéseket és persze mindenfélét összeálmondtam mellé. Rontott a helyzeten, hogy tegnap szülőszoba látogatáson voltam, ahol is sok új infot és élményt szívtam magamba, ezek kavarogtak a fejemben. és kerültek gondolom helyükre, miközben a testem folyamatosan emlékeztetett, hogy a luxus albérlet nemsokára bezár. Álmomban megszületett már a bébi és inkubátorba tették. Ez is biztos azért van, mert tegnap megmutatták azt is, hogy a fázós babákat beteszik a melegítőbe, hogy könnyebben akklimatizálódjanak.
Amúgy klasszak a szülőszobák, modern, tágas, hipi-szupi a legtöbbje, van pár ami kicsit kisebb és nincs hozzá fürdőszoba, de úgysem az fogja a sokkot okozni, hanem majd amikor elhelyeznek az osztályon. Csak bizni tudok abban, hogy lesz fürdőszobás, egy-két-három ágyas szoba. De erre készülni úgysem lehet.
Most meg, a pánikhangulatot eloszlatandó, véglegesítem a kórházi motyómat, mert ma éjjel tényleg azt hittem, hogy reggelre szülni megyünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése