2010. január 3., vasárnap

2010

37. hét

Megkönnyebbültem, részben legalább is. Nem annyira azért mert annak idején little baby 2010 nevet kapta a blog és szerettem volna megfelelni a tervnek, hanem mert úgy vagyok beprogramozva, hogy ez a kisfiú 2010-ben kell hogy megszülessen. És ez azért szerencsés, mert már nem lehet koraszülött, már nem születhet meg váratlanul korán. 18 db napja maradt hivatalosan odabent, és miután eddig is mindent nagytestvére során szerzett tapasztalataimmal és élményeimmel hasonlítgattam össze - erről le kell szokjak!!! most is ez történik és azzal számolok, hogy egy héttel hamarabb fog megszületni. Ki is néztem egy szép pénteki napot, január 15.-t. Nem tudom miért oly szimpatikus ez, de azt gondoltam, jó választás volna. Mintha ez választás kérdése lenne...
Addigra reálisnak is látom, hogy a dolgaimmal elkészüljek, mert habár itthon voltunk családilag jó sok napot, de ezek erősen terheltek voltak mindenféle egyéb, az ünnepekhez kapcsolódó teendőkkel, így csak ma került elő a mózeskosár, alig pár napja helyezkedtek csak el a gondosan kivasalt babaruhák a szekrényben, és a kiságy még sehol, pontosabban darabokban a pincében. De miután holnap indul az ovi - végre! - én a következő napokat az utolsó simításokkal akarom tölteni, hogy tényleg készen legyen minden. Nekem erre szükségem van, különben nyugtalan és ideges leszek és kiszekálom a környezetem a világból.
Az éjszakák már nem az igaziak, sokat fekszem álmatlanul, kicsit tán aggódva, azon agyalva, hogy még mi minden nincs meg, meg a szülés is egyre inkább felbukkan, hogy vajon milyen és hogyan lesz. Várom is meg nem is, félek is meg nem is. Meg sajnos Cs. sem nyugodt a helyzettől, fura dolgokat produkál és persze büntet rendesen, érzi, hogy itt nemsokára lesz valami.
Mind e közben ott lebeg a szörnyű gondolat, hogy a természet vagy sors, vagy nem tudom kicsoda vagy micsoda, csúnya játékot játszik velünk. Miközben ad valami fantasztikusat, el is akar venni valami pótolhatatlant, és ezzel nem birok napirendre térni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése