2009. július 16., csütörtök

gasztro tippek

13. hét

Az elmúlt időszakban jó sok újdonságot hallottam, pedig egyetlen egy kismamás szaklapot sem olvastam. Legutóbbi találkozásunk alkalmával PB kiábrándított, hogy a gyümölcs nem is olyan jó ám. Szerinte sok zöldség, kevés gyümölcs, kevés szénhidrát, kevés zsír és sok folyadék a kismama táplálékának összetevője (a fehérje kimaradt a listából, de gondolom az olyan közepes mennyiség lehet). Hát a kevés gyümi meglepett, mert azt hittem, hogy az egészséges kismama nyomja magába a gyümölcsöt. És ráadásul szívesen is teszi. Én biztosan. Vajon tényleg nagy baj ha sok dinnye fogy? Hm, kár, mert eléggé jól esik.
Megtudtam továbbá, hogy a kurkuma szép bőrt csinál a gyereknek, úgyhogy azóta minden zöldség sárgás szinben pompázik, ami kijön a serpenyőből.
A hét felfedezése pedig az avokádós-paradicsomos sült cukkini és sült paprika saláta. Elég bizarul hangzik, de isteni finomra sikerült. Ezek voltak itthon, ebből készült kaja és elfogyott hipp-hopp!
És pár hete ismét a víz a nyerő. Szerencsére elmúlt a kellemetlen mellékíze és nem vágyom tovább a cukros löttyökre. De jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése