2009. július 23., csütörtök

lelet

14. hét
66,3 kg / 92 cm

Köszönet a korszerű technikának! Egy sms, két kattintás a neten és máris látható az eredmény! A kombinált tesz immárom mindenki számára elérhető, ingyen végzik a Sejtbanknál. Mégis megdöbbenek, amikor vannak kismamák, akik nem is hallottak róla. Nem vagyok egy nagy kismamáknak szóló újság olvasó és az on-line média is csak néhány forrására vagyok rákattanva (poronty.hu), az orvosom és környezetem nyomja az infót. Így tudtam, hogy modern a technika, a szűrés pedig jó dolog.
Az eredmény ennek ellenére túl sokat nem mond, pedig alaposan áttanulmányoztam a MoM-ok, PAPP-A-k és szabad ß-hCG szintekről szóló írásokat. Ez bizonyára gyenge képességeimnek tudható be. Szerencsére ezt a leletet kiállítók is sejtik, ezért egyértelművé tették, hogy a lelet eredménye negatív, a Down-kór valószínűsége esetemben 1:36.000-hez, míg a 18-as szindróma, amiről szerencsére azt sem tudom micsoda, kevesebb mint 1:50.000-hez. Fellélegezni lehet, és abba meg nem kell belegondolni, hogy még hány más baja lehet egy magzatnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése