2009. július 24., péntek

kismama jóga

14. hét

Modern kismama lévén én is ellátogattam egy kismama jóga órára, hogy megtapasztaljam, mi is az. Sajnos eddig semmilyen jóga élményem nem volt, a tesómat láttam néha a balatoni nyaraló teraszán lábakat emelgetni, de több nem. Egy közeli, nem jóga központban tartott órára mentem, ez kényelmes, ez megoldható. Hát nem volt tömeg. Összesen két jógázni vágyó és egy jóga oktató terítette be a teret (ebből én voltam az egyik) Tehát-e meglehetősen családias felállásban jöttek a ki és belégzések, a nehéz egyenes hát tartása és a könnyednek látszó, ám mégis elfeledett izmokat igénybevevő végtag emelgetés. Másfél órát tartott a szeánsz és habár még nekem némileg idegen a spirituális vetülete-e mozgásnak, úgy érzem jó lesz.
Miután a gyermek mozgását még sajnos nem érzem, így ő egyértelmű jeleket nem adott le, hogy ez neki mennyire jó, vagy sem, de miután szeretem azt gondolni, hogy a gyereknek az a jó ami az anyának, igy hamar megállapítottam, hogy jó neki.
Úgyhogy heti egy kismama jóga egy amúgy gyermekmegőrzőként működő családi ház egyik szobájában tökéletes lesz a modern kismamának. Azért felmerült bennem, hogy ellátogatok még más helyekre is, hogy legyen viszonyítási alapom, mert nehezen tudom megítélni, hogy szakmailag mennyire volt rendben az óra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése