2009. július 16., csütörtök

legújabb felfedezésem: kismama kényelem

13. hét

Mint kismama ruhaboltos, nem biztos hogy a leghitelesebb tőlem kismama ruhákról posztot olvasni. Vagy pont igen? Nem tudom, de a minap megvilágosodtam! Felfedeztem a kismamák legkényelmesebb viseletét! Ebben a melegben ugyanis nem könnyű praktikusan, kényelmesen és szépen felöltözni. Viszont rájöttem a megoldásra! Szellős tunika pamut leggings-el! Sosem hordtam leggings-t eddig, habár tudom, nagy divat most. A minap viszont előhúztam egyet a fiókból (mert van nekem azért, csak eddig tartogattam a megfelelő pillanatra). És micsoda ötlet volt! Szellősen libbenten benne ide-oda az év egyik legmelegebb napján! Azóta felfedeztem a szekrényben még jópár alkalmas tunikát és beszereztem még néhány leggings-t. És habár sokan kérdezik, hogy nem melegít-e, a valászom: NEM, sőt, izzadó csombikáim belseje nem ér össze...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése