2009. július 16., csütörtök

a kistesó playmobil figura

13. hét
66 kig / 91 cm
CRL: 6,6 cm

Gumimaci előlépett ökölbe szorított playmobil katonává. Cs. már régóta playmobilkatonázza a kistestvérét. Ebben némileg én is hibás vagyok, mert próbáltam számára érthetővé és elképzelhetővé tenni ezt a kistesó ügyet, amikor is az egyik playmobil gyerek-, és majd anya majomhoz hasonlítottam a kistestvére növekedését. Ez odáig fajult, hogy ő másoknak is elmeséli, hogy a kistestvére olyan mint egy plamobilkatona. Olyan nagyot éppenséggel nem is téved, habár arányait és textúráját tekintve azért erősen sántít a dolog.
Azt viszont láthattuk - mi szülők, hogy harcos katonáról van szó, mert erősen ökölbe szorított kézzel kalimpált a 12. heti tarkóredő méregetős ultrahang vizsgálaton. PB, aki számomra most már tényleg a szuper-szuper orvosok megtestesítője, nagy lelkesedéssel és precizitással próbálta kihámozni az ujjacskák számát, de csak hosszas kisérletezés után tudta leszámolni mind a tízet. A leltárt tehát nagyon alaposan elvégezte, minden végtagját, belős szervét, azok szerkezetét gondosan végigvette és nekünk, hozzá nem értőknek, türelmesen magyarázta, mi hol van. Egyszer felkiálltott, hogy jaj, ott látok valamit a lábai között, de aztán hamar korrigált, hogy akár nézheti semminek is, így a kérdés továbbra is nyitott maradt. Mondjuk engem ez egyáltalán nem izgat, semmi türelmetlenség nincs bennem a gyermek nemének felfedésével kapcsolatban.
A kombinált teszt vérvétele is megtörtént másnap, ami mindössze 7 percembe került (leszámítva az utazási időt). Lenyűgöz, hogy így is meg lehet szervezni a betegellátást. Külön bejegyzést fogok szentelni PB és csapata hatékony szolgáltatásainak taglalására, mert csak ámulok-bámulok. Az eredmény sms-ben érkezik a közeljövőben.
Amúgy meg valaki végre leírhatná részletesen és érthetően, hogy hogy van ez a kombinált teszt, AFP és integrált tesz szürő halmaz, mert én elvesztettem a rálátásomat!!! Segítsetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése