2009. július 29., szerda

masszázs

15. hét
66,0 kg / 93 cm

A kismama kényeztetése most már tényleg elkezdődött. Heti egy jóga és most már heti egy masszázs is bevonult az életembe. Luxus ez, tudom, de ki kell élvezni, ki tudja lesz-e még alkalmam a terhességre és ha igen, két gyerek mellett biztos még kevesebb kényelemmel járhat.
Kacifántos az ismeretség, de a lényegen nem változtat. Van egy kedves nő, aki hivatásszerűen masszíroz kismamákat, készít fel szülni készülő párokat, lép fel dúlaként, vagy jár ki házhoz szoptatási tanácsokkal. Ha én ezt 4 évvel ezelőtt tudtam volna! Minden bizonnyal megúszom a mellgyulladások nagy részét.
Tehát Kati nagyon finom, lágy, kellemes, kényeztető masszírozással hajtja ki belőlem a már most felgyülemlett vizet, lazítja el feszítő izmaimat, miközben pedig kellemes hangon, hasznos tanácsokkal lát el. Inkább párbeszéd ez az utóbbi, amolyan igény szerinti dolog, így kezdő kismamiknak kifejezetten hasznos lehet. De hát én sem vagyok haladó még, van mit tanulni. az egész testemet átmasszírozta, egy órán át tart a kényeztetés. Relax ez a javából.
Örülők, hogy van ilyen és még jobban örülök annak, hogy én is megtaláltam és megengedhetem magamnak ezt a luxust. Persze főleg engem kényeztet, nekem tesz vele jót, de ami jó a maminak, jó a babának is. mondom én. És ha már a 4 éves mellett az új gyerekre kevés figyelem jut, legalább ilyenkor szóljon rólunk a dolog. Hát szól.
Szeptembertől pedig kismama tornával bővül a wellness program.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése